Retourneren
Tot wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?
Tot en met 14 dagen na ontvangst van je pakket kun je je bestelling nog retourneren.
Wil je sommige items wel houden en sommige retourneren? Dit kan! Geef op het retourformulier goed aan welke items je hebt geretourneerd van je bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Zorg ervoor dat de bestaande label/sticker niet meer op het pakket zit.
2. Vul het retourformulier in en voeg bij het te retourneren pakket.
3. Plak ons retouradres op het pakket.
4. Breng je retourpakket naar een PostNL punt bij jou in de buurt. De kosten voor retourneren zijn voor de klant.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst van je geretourneerde items, controleren wij deze. Als de controle wordt goedgekeurd voeren wij dit in in ons systeem. De terugbetaling duurt vanaf dat moment 1 tot 7 werkdagen.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor de consument zelf. Deze kosten worden berekend wanneer je het pakket aflevert bij een PostNL punt. De kosten kunnen verschillen van €4,10 tot €7,95 (Dit ligt aan aan de afmetingen en gewicht van het te retourneren pakket)
Wat mag ik NIET retourneren?
Sale items, swimwear (bikinis/badpakken) en accessoires (sieraden en mutsen) mogen niet worden geretourneerd.
Sale items mogen niet geretourneerd worden omdat wij hier de laagste prijs bij hanteren. Swimwear, sieraden en andere accessoires mogen niet geretourneerd worden i.v.m hygiëne.